Table of Contents
Dan zou je zomaar een bekende Nederlander zoals Mathijs van Nieuwkerk als klant kunnen krijgen die jij gaat coachen in het opzetten van zijn/haar eigen blog. Verkoop in ieder geval altijd pakketten / abonnementen. Een goed coachingstarief voor beginnende coaches zou in ieder geval zijn: 997,- per maand (in een maand zitten precies 4,34 wekelijkse sessies van drie kwartier), 4 (teambuilding met AI).997 per 6 maanden of 9.997 voor 12 maanden
De duurste concurrent kost 150 euro per uur. Hoe kun jij dan boven die prijs zitten? Persoonlijk zou ik het benzine-model als metafoor nemen: benzine is overal gewoon benzine. Dus is het moeilijk voor de verschillende bedrijven om de prijs te verhogen ten opzichte van concurrerende bedrijven……tenzij ze de namen veranderen zodat het een uniek product lijkt die het waard is om extra voor te betalen:Shell V Power BP Ultimate Total ExceniumAls je vervolgens ook de productbeschrijvingen van die brandstoffen leest, zie je allemaal ‘unieke eigenschappen' en ‘bonussen' zoals “de vuilverwerkende brandstoffen van BP zijn er speciaal voor ontwikkeld om uw motor efficiënter te laten draaien en uw risico op pech en onverwacht onderhoud te verkleinen,” terwijl het allemaal gewoon benzine is.
Als je puur het product coaching verkoopt, is het logisch dat je niet zo snel meer dan 150 euro per uur kunt vragen als al je concurrenten onder die prijs zitten. pop up event. Verkoop daarom geen producten of diensten, maar verkoop een aanbod: wat kun je allemaal toevoegen aanWil je wat inspiratie? Daar komt ie dan: zodat je uiteindelijk eenn, waardoor de waarde van je aanbod omhoog schiet…Kan ik een opnemen met extra ondersteunende tips voor mijn klant? Kan ik een extra maken met tips en aandachtspunten voor mijn klant? Kan ik mijn klant een extra boek meegeven? Een bijvoorbeeld? Kan ik mijn coachingscliënten een speciale aanbieden waarin ze elkaar kunnen helpen en waarin ik zelf ook de leiding neem en mijn klanten kan begeleiden, bijvoorbeeld in de vorm van een besloten Facebookgroep? Kan ik ze extra -calls aanbieden? Kan ik een expert en dat ook als audio of video meegeven aan mijn klanten? Kan ik ze een geven, bijvoorbeeld een top 10-lijstje met behulpzame video's? Kan ik ze een extra content-stuk geven met de in het gebied waarin je je klanten coacht? Kan ik een extra met ze doen met dagelijkse of wekelijkse opdrachten? Kan ik ze in mijn eigen podcast? Kan ik ze een geven voor een van je events, masterclasses of retreats? Kan ik ze een geven van een masterclass die je ooit eens eerder hebt gehad? Kan ik een erbij geven? Kan ik een belangrijk boek voor ze samenvatten op een – en daar een video-opname van geven? Kan ik ze een geven die je hebt laten ontwikkelen? Kan ik ze er nog wat bij geven? Kleine extra handige items die je bijvoorbeeld van Aliexpres hebt ingekocht
Misschien heb je ondertussen door dat ik online marketing & freelancers een mismatch vind (event of evenement). Freelancers verschillen in mijn beleving weinig met werknemers en hebben dan ook niet veel baat bij online marketing… op dezelfde manier waarop werknemers geen baat hebben bij online marketing. Tóch is het goed om voor jezelf altijd de optie te hebben om wél iets met online marketing te doen
Hier vind je onze ervaringen met de IMU en hieronder kun je hun materiaal bekijken - how to host a virtual event. Wat is dan een manier om online marketing toch nog effectief toe te passen voor jouw coachingspraktijk? Een van de tactieken die de IMU ons leert, hebben we in de volgende tip voor je uitgelegd… Eerder in dit artikel leerde je al dat je slechts twee dingen nodig hebt: Jouw product/dienst
In deze tip brengen we hier een extra nuance in aan: wat nou als je ervoor zorgt dat die telefoonnummers die je gaat bellen, niet meer koud zijn? Dat kan dus met een bekende en belangrijke tactiek uit de internet marketing (louder generation event) (Congres organiseren). Namelijk om die je kunt bellen om jouw dienst te verkopen
Hoe ga je dan te werk? Verzamel Bijvoorbeeld met advertenties. Stuur een tijd lang nieuwsbrieven naar je publiek. Blader na een aantal maanden in Mailchimp (of een ander e-mailprogramma) door de profielen van je abonnees en Warme prospects zijn bijvoorbeeld mensen met 4 of 5 sterren op Mailchimp. Dat betekent dat dat groepje mensen bijna al je nieuwsbrieven leest en steeds op een link in je nieuwsbrief klikt.
De officiële term voor deze mensen is: Kortom: je focust je op je nieuwsbrief en je belt je meest geïnteresseerde en actieve lezers (4 of 5 sterren) na een tijdje (event of evenement). Dit warm bellen kan dus pas na een aantal maanden, als die mensen eenmaal warm zijn geworden met je nieuwsbrieven
Ja, je weet dan al best veel over deze mensen. In het Mailchimp-profiel van zo'n persoon vind je veel informatie over iemand, zoals welke mails ze hebben geopend, welke content ze hebben gelezen en op welke linkjes in je mails ze hebben geklikt. Het telefoongesprek is daardoor dus tussen twee bekenden van elkaar.
Alle peperdure marketing software zoals Hubspot – met een kostenplaatje van duizenden euro's per maand – zijn gebouwd om deze procedure toe te passen: e-mailadres krijgen, warm maken en de meest warme mensen na een tijdje bellen (event see). Mailchimp is ook toereikend met een gratis versie of basisversie voor een paar tientjes
Dat zijn dus algemene adviezen. Algemene adviezen zijn ondergeschikt aan specifieke adviezen voor jouw situatie. Jouw specifieke vraag voor jouw coaching-niche wordt het beste beantwoord in een . Een businessplan hoeft te zijn – gewoon een A4 Is genoeg. Hoe krijg je data om conclusie te kunnen trekken om deze vraag te beantwoorden? Voor freelancers zoals jij vind ik Vriendelijk vragen of ze een beginneling op weg kunnen helpen door wat interviewvragen te beantwoorden.
Het is dus alleen op het begin even doorbijten. Als je één ding zou veranderen aan je communicatie-teksten, dan zou het dit zijn: communiceer de van je potentiële klanten. Hiermee toon je empathie. event registration form. Je laat zien dat je het probleem van je klant snapt, in plaats van een super blij, positief en generiek verhaal op te hangen
Er zijn veel marketing-goeroe's. Zijn ze allemaal goed? Ik durf te stellen dat de meeste marketing-goeroe's alleen maar je tijd beroven en je afleiden met ‘gratis webinars' en vage tweedehands adviezen. Hier vind je de concrete lessen van marketing-trainers die daadwerkelijk grote successen hebben behaald. Geen wannabe-goeroe's dus - event list. Gewoon echte lessen van de besten in het Nederlands marketing-gebied
Je taakjes nog even regelen zodat je zorgeloos op vakantie kunt. Reisspulletjes inkopen, zoals zonnebrand en een zonnebril (sinterklaasfeesten). Je koffer inpakken. Naar het vliegveld. Vliegen - event billy. Naar het hotel. Koffer uitpakken. Zo, al het bovenstaande heeft geduurd. Dat was de voorbereiding. En ga je langs het zwembad liggen zonnen. Terug naar het coachen: ondernemende coaches die denken geen succes te hebben, vallen ten prooi aan deze twee dingen: Ze beginnen niet
Dus… ze stoppen voordat ze de beginfase – het treffen van de voorbereidingen – voorbij zijn, dus zonder dat ze überhaupt voorbij die voorbereidingsfase zijn geweest - ketron event. Dus denk je eraan om te stoppen vóórdat de eerste tien maanden voorbij zijn? Plak er op zijn minst nog tien maanden extra achteraan en geniet tenminste van de voorbereidingen die je hebt getroffen, zodat je ook wat van het echte werk meepakt
Ze horen daar. Je pakt twee dagen je koffer in, stapt in het vliegtuig, komt aan op je vakantiebestemming en dan ga je 2 weken aan het zwembad zitten. Wat ik hiermee wil zeggen is: misschien heb je het gevoel ‘in oneindige to do's te verdrinken' maar het is helemaal niet oneindig! 80% van deze items komen als het goed is straks voor een héél lange tijd niet meer terug.
Dit is gewoon letterlijk de opstartfase. Die website hoef je maar één keer te maken. Je funnels en video's ook (event leuven). Daarna is het klaar en kun je aan het zwembad zitten. Hoe durf je in deze fase al op te geven? Straks staat je weggever, funnel en premium training er gewoon en hoef je er niks meer aan te doen
Ze werken tóch allemaal. Wat het verschil maakt, is het blijven volhouden met die ene gekozen manier – zonder méér methodes te willen – en dan lukt het vroeg of laat! Hier bestaat ook een woord voor: ooit van focus gehoord? Kortom: kies één goed stappenplan, één goede promotie-tactiek, één goede marketing-strategie, één goede marketing-goeroe, één goede marketing-cursus… en ga lekker aan de slag.
We weten namelijk dat jouw hart jou eigenlijk vertelt dat je mensen echt wilt ontmoeten – in levenden lijve – en dat jouw hartje misschien wel verdrietig wordt van digitale coaching. agence event. Toch moeten we de mogelijkheid benoemen om jouw product, dienst of complete business online neer te zetten – met groepscoaching, 1-op-1 coaching calls en een elektronische leeromgeving
Hoe je dit bereikt, hebben we in een stappenplan voor je neergezet. In dit artikel leer je hoe je je eigen online training / coaching / programma maakt en in dit artikel vind je alle handige tools die je als coach nodig hebt. Er is een vrouw die het geheim van succesvolle, high-ticket coachingspraktijken al ontdekt en toegepast.
Simone Levie biedt bijvoorbeeld de Golden Circle. teambuilding buitenland aan, waarin ze je via groepscoaching hetzelfde leert te bereiken. Een absolute aanrader als je intensief begeleid wilt worden op jouw pad naar een goede coachingbusiness, mét goed betalende klanten. dock fun & event center. Dat was hem! Veel succes met het starten als zelfstandige coach! Je weet nu gewoon al genoeg en het is nu alleen nog maar een kwestie van doen
door apr 19, 2025 Blog Wil je in 2025 je contentstrategie verbeteren met AI? helpt je niet alleen sneller onderwerpen bedenken, maar ook content optimaliseren en herschrijven. Toch is er één uitdaging: In deze blog leer je hoe je om te creëren die je merk versterkt en beter scoort in Google.
Loop je vast op nieuwe contentideeën? 🔹 “Welke contentonderwerpen zullen populair zijn in 2025 voor bedrijven in de B2B-sector?” In plaats van blanco te beginnen, kun je voor een artikel, zodat je direct een logische opbouw hebt (klantevent organiseren). 🔹 “Maak een blog outline voor een artikel over de nieuwste trends in social media marketing in 2025. fortnite live event chapter 5 season 4.” ChatGPT kan helpen bij het formuleren van teksten, maar ook bij het verbeteren en herschrijven van bestaande content
Navigation
Latest Posts
Cabinet De Radiologie Dentaire Lyon
Event Grid Vs Event Hub
Salle Event